söndag 4 december 2011

Vilken dag...

Sååååååååååå sur på mina grannar som började borra i väggen kl 1 på natten, hur tänker man då??? Fler än jag som blev irriterad mötte grannen mittemot när jag skulle gå och säga till dem, han hade hunnit före och han var inte heller glad... Sen sprang de ut och in genom ytterdörren som de inte kunde stänga tyst utan varje gång så slängde de igen den så det ekade... Slutsatsen av det här är att jag är skittrött...gav upp att somna vid 4 tiden då gick jag upp och torkade golven, gjorde en kladdkaka och kokade äggen till smörgåstårtan, planterade om blommor, strök och tog rätt på tvätten från igår, fixade naglarna och jag har till och med hunnit med ett avslappnande bad oxå och klockan är bara 8...och jag är helt slut...

Handla, byta gardiner och självklart göra smörgåstårtan...


Nu har syrran varit här med sina två killar...kladdkaka med glass gjorde succe hos killarna.
Jag fick en jättesnygg Svea mössa...mamma och pappa löste av Carola och killarna. Utav dem fick jag en röd Svea tröja och en blomma...känner mig mer än nöjd och jäkligt trött.
Nu ska jag nog krypa upp i soffhörnet och slappa ett tag...det är jag värd efter allt slit igår och idag...mmmmmmm...nice.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar