måndag 25 mars 2013

Syskonkärlek!!!



Jag kunde inte låta bli att fota när Puma och Helix var så gulliga mot varandra. Oftast brukar jag missa sådana här tillfällen, när jag väl får fram kameran så är det redan över men nu hade jag kameran i beredskap. 

I helgen har vi varit i Stockholm, så det blev en natt på hotell...vilket betyder att det blev en härlig hotell frukost på söndag morgon. Jag ÄLSKAR verkligen hotellfrukostar, hundarna med för jag tar alltid med lite gott till dem oxå... Så igår kväll var en tung kväll med fruktansvärd värk i armen. Även om jag får mycket hjälp av min älskling så blir det ändå en hel del belastning på armen, det känns verkligen att den blir sämre och sämre för varje dag som går.  Idag ringde jag till Elisabeth sjukhuset för att se om jag fått ngn tid för operation men ingen tid uppsatt ännu och op-planeraren var ledig till tisdag nästa vecka så jag skulle ringa igen på onsdag nästa vecka. Jag hoppas att det blir väldigt snart...jag har aldrig tidigare längtat efter en operation, men det gör jag verkligen nu. 

Fick meddelande idag från Lizette, Neos uppfödare, att hennes tik Matilda precis börjat att löpa. Ingen blir gladare än Neo mannen, han älskar verkligen löptikar...men vilken hanhund gör inte det =). Så vi får väl se om Neo ska bli pappa igen.









Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar