torsdag 21 juli 2011

Valparna 7 veckor






Idag blir valparna 7 veckor...snart 8 veckor och de ska flytta...jag vill behålla alla 3...det är bara att inse att jag är Sveriges, eller rent av Världens, sämsta uppfödare...jag har sååååå svårt att skiljas från de små gotrollen... Men tack och lov så har jag insett att jag inte kan behålla alla valpar själv...hur skulle det se ut efter ett tag? =)

Idag ska de avmaskas igen...de kommer att bli många roliga miner.=) Nu ligger hela högen och sover, de är inte lika kul att vara ute o busa när det regnar ute...annars ÄLSKAR de att vara ute och springa och busa med varandra och de större hundarna. Neo tycker bara att de är dryga och otroligt jobbiga så han drar alltid när de närmars sig och de följer oftast efter till hans stora förtret...slutar alltid med att han hoppar in i sin väska...i säkerhet från valparna...

Twilight väger idag 820 gram, New Moon 850 gram och minstingen Eclipse (eller Moa som hon ska heta) väger 585 gram. Gotrollen håller på att bli "stora".=)

1 kommentar:

  1. Ja, tiden går alldeles för fort. Det börjar bli tomt här i huset nu, grabbarna har flyttat så det är bara lilltjejen kvar.
    Kram Sussi

    SvaraRadera