lördag 19 november 2011

Breaking Dawn


Snart kommer Bella och hämtar mig, så ska vi först äta och sedan blir det bio. Inte vilken film som helst heller utan ÄNTLIGEN så är det dags att se första delen av Breaking Dawn...synd bara att man måste vänta  ett helt låååångt år tills man får se den andra (och sista) delen. Ziba var på den filmen i går kväll så jag har inte vågat prata med henne idag...ska ringa henne när jag kommer hem ikväll efter filmen. Ska bli spännande att se om den är lika bra som de andra filmerna de gjort.

Igår bytte jag och mamma till vinterdäck på bilen, pappa försökte övervaka så gott han kunde innifrån...han hoppar på kryckor efter en rejäl operation i foten. De hade sågat av foten för att komma åt det de skulle och sedan satt tillbaks den!!! Helt otroligt vad de kan göra nu för tiden. Kryckor i 12 veckor...ingenting jag är avundsjuk på precis.

Idag har jag rotat fram min Canada Goose jacka ur förrådet...passade på att gräva fram julsakerna samtidigt. Med andra ord så har jag fått slitit ut allt ur det förbannade förrådet eftersom det jag skulle ha självklart fanns längst in, längst ner...TUNGT!!! Lite dumt gjort för nu har jag så *censur* ont att jag spyr...snacka om att pina sig själv...igår däckbyte och idag förrådsgrävning... Det kommer att bli en lång och väldigt plågsam natt vill jag lova...men då slipper man fundera så mycket! Nog med gnäll nu ska jag ut med hundarna innan jag ska iväg...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar