tisdag 22 november 2011

Djurskydd!!!







Idag är jag så seeeeeeeg så det är inte klokt, allt känns som det går i slow motion...det enda jag presterat idag är att jag var ut och hämtade pappa och skjutsade honom till sjukhuset för byte av gipset. Ska snart dra min sega kropp till bilen och åka till affären....

I måndags knackade det på dörren och utanför stod en personer från djurskydd, förstod ju direkt vem det var som hade ringt...min psykiskt sjuka granne som gör allt för att jävlas med mig sedan en tid tillbaka. Hon hade hittat på att jag aldrig går ut med hundarna utan att de får göra inne på tidningar samt att hundarna inte blir skötta som de ska... Hon är mycket psykiskt sjuk och har ingen riktig verklighetsuppfattning tyvärr, hon inbillar sig en massa saker...det är ju jäkligt jobbigt i längden vet ju aldrig vad hon hittar på för tokerier.
Personen från djurskydd hade absolut ingenting att anmärka på, hon lämnade tel nummer ifall det skulle bli något tjafs...då kunde jag hänvisa till henne. Hon tog kort på hundarna för att visa att de var i väldigt fin form o så noterade hon att de var väldigt sociala och trevliga hundar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar