onsdag 14 mars 2012

Länge sedan nu!!!







Nu var det länge sedan jag skrev något... Som vanligt så är jag en olycksfågel med otur!!! Operationen gick inte riktigt så bra som jag hoppades på, fick infektion i såret och det vill inte riktigt läka som det ska...men det är inte nog...operationen som skulle göra armen bättre har bara gjort armen sämre...HURRA!!! Så jag har inte haft någon lust eller energi att skriva något...men det spelar ingen roll hur mycket man ångrar sig eller gräver ner sig så kvarstår situationen...så det är bara att bita ihop och hoppas att läkarna har något litet triumfkort i ärmen som de inte har nämnt ännu...Nog om detta!

Jag har fått lite nya kort på NeoChi´s Princess of Twilight "Mira" som ni ser...hon är drygt 9 månader och är riktigt snygg =) Hon är en otroligt lättlärd och social vavva enligt hennes ägare som trivs jättebra med henne. Det är alltid sååå roligt att få bilder och uppdateringar på hur småttingarna mår...som inte är så små längre....

Jag har även köpt en ny hundväska av Sussi, till Helix, men den la Neo mannen beslag på direkt...hann knappt ställa ner den så hade han hoppat in och lagt sig i den. Han vägrade kliva ur den...så jag vet inte riktigt om Helix tycker om den för varje gång jag tar fram väskan så flyger Neo in i den som en liten vessla...ingen av de andra har en chans... Mycket bra köp tycker Neo i alla fall!!

 

1 kommentar:

  1. Hahaha...hur blir det med Helix nu då stackaren!
    Blir han utan väska igen??
    Bra att den kommer till användning i alla fall;-)
    Kram

    SvaraRadera