torsdag 22 mars 2012

Vilket charmtroll!!!


Ha, ha, ha...Puma ser för go ut med tungan hängande på snedden. :) Och att jag lyckades hinna få henne på kort...det är inte ofta det händer...så fort man får fram kameran brukar de precis gå så jag fotar svansen på dem...Nikita visar  inga tecken på att börja löpa ännu men nu kan hon börja när som utan att jag behöver oroa mig att det inte har gått tillräckligt lång tid sedan sist...Puma brukar börja någon ´dag före Nikita men hon visar inte heller några tecken och killarna visar inget större intresse för någon av dem så det dröjer nog ett litet tag till. Ska bli så härligt med valpar snart igen...=) 

Idag har jag varit till otrtopeden igen! Läkaren som opererade mig för 5 veckor sedan ville se hur det såg ut...varar fortfarande och såret vill inte läka men låsningarna i armen är ändå det värsta för det gör så jäkla *censur' ont...det var ju just låsningarna som skulle bli bättre efter operationen och inte värre som i mitt fall...min vanliga tur!!! Finns inget mer att göra säger läkaren och alla frågor jag hade försvann...nu ger jag upp...ska man behöva gå med sådan här värk resten av livet, det känns inte ett dugg motiverande...vad ska man göra? Ingen ork kvar känns det som...man måste vara frisk för att orka vara dålig som min morfar brukade säga och det är så sant!!! Och allt detta bara för att jag snubblade på en tv-antenn sladd...så se upp för slingrande sladdar på golvet...det kan leda till ett helvete utan något riktigt slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar