tisdag 12 juni 2012

Mini - vill ha!!!






Fy satan för värk!!! Tre nätter på rad nu som jag inte fått sova en blund på hela natten för det har gjort så jäkla ont. Det har varit väldigt nära att jag letat rätt på en såg för att kunna såga av mig  den här förbannade armen...om jag nu hade klarat av att hantera sågen med vänster arm... Tack och lov så har operationssåret äntligen läkt (opererades den 22 feb) det var verkligen på tiden så idag precis klockan 8,00 när ortopeden öppnar ska jag ringa och få den efterlängtade remissen till Elisabeth sjukhuset iUppsala. Det är så fruktansvärt jobbigt att gå med värk dygnet runt...

Tänk vad mysigt jag hade kunnat haft i natt om inte Sussi varit så noga med att det lilla gostrollet Mini absolut skulle vara kvar där...det här är långt ifrån över...=) Oj vad valpsjuk jag blev när jag såg honom, en fruktansvärt söt liten, grå ullboll som vinglade omkring efter de stora hundarna.  

1 kommentar:

  1. Ja, han är otroligt söt min lilla prins. Nu har Hedda kommit hem oxå, hon är ju inte mindre söt ska jag säga;-)

    SvaraRadera