lördag 11 augusti 2012

Lite babbel!!!

Bion i går var riktigt rolig, vi såg den i 3D format...ibland kändes det nästan som man fick någon av figurerna i knät...barnfilmer är allt bra roliga, ha ha, ha. Ett MÅSTE när man går på bio är ju en stor skål med popcorn som självklart var slut innan filmen var det. =)

Måste åka till affären och handla lite, så jag kan äta något oxå...hundarnas mat ser inte direkt så aptitlig ut även om de tycker att det är jättegott...har börjat köpa fryst färskfoder som jag blandar med torrfoder till kvällen...och det är en dunder succé...alla matskålar är soprena efter att de ätit...t.o.m. torrfodret som jag blandat ihop med "färsen" äter de upp...

Innan affären så blir det lite träning med hundarna, då tar jag bara en hund i taget annars blir det ingen vidare effektiv träning. Efter träning och affären så kanske jag ska måla vardagsrums taket...det beror helt och hållet på hur armen känns...vi får se!!! Men nu är det träning!!!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar