tisdag 28 augusti 2012

Trött!!!

Fyyyy satan vad det var kallt igår när vi gick kvällspromenaden...trodde att jag skulle få frostskador...det är endast en liten, liten överdrift...=) Varken jag eller mina hundar tycker om kyla... Hmmm...det kanske är lite väl tidigt att plocka fram vinterkläderna...får hålla ut ett tag till...=)

Äntligen så har jag fått min remiss till Elisabeth sjukhuset i Uppsala, inte nog med det så fick jag den läkare jag hade hoppats på...lite längre väntetid till honom men har jag gått så här länge så kan jag gå ett tag till, tid den 16 oktober och det är inte så länge dit. Så det känns sååååå bra. Tänk vad hoppet kan göra för humöret...man måste ha något som får en att tro på en förbättring annars bryter man lätt ihop...kanske finns ett slut på den här mardrömen trots allt...

Upptäckte att jag inte bara varit dålig på att blogga utan jag har varit dålig på att fota oxå på sista tiden...får bli en gammal bild på Neo och Nikita...det får bli mitt mission idag att fota lite...

Så gnällig man var idag då...skyller på sömnbrist och värk!!! Och KYLAN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar