söndag 11 september 2011

Många "vavvor" med i Högbo!




Det ska bli så kul att ställa ut Neo igen, det var väldigt länge sen nu vi gjorde det...har ju mest gått med armen i bandage...men inte nu! Har inte tränat så mycket med honom som jag hade önskat...men vi har ju en vecka på oss att slipa formen =) Det är 55 st långhåriga chihuahuor anmälda och 38 korthåriga...kul, kul, kul.

Vi får väl se vilka hundar som får följa med...det är ju bra social träning för de andra som inte ska ställas... Jag kanske ska passa på att socialträna de andra 3 eftersom jag har hjälp med mig...Julia ska följa med mig...hon har aldrig varit på en hundutställning så vi får se vad hon tycker...jag tycker att det både är roligt med sällskap och då har man ju samtidigt någon som hjälper mig...

Igår skruvade jag upp min nya hatthylla som jag köpte häromdagen...köpte samtidigt en mindre möbel under spegeln...vita...blev väldigt snyggt och fräscht och ¨så ser der inte lika trångt ut...den gamla möbeln ska jag slänga in i bilen o köra till Carola...hoppas det finns någon av grannarna som kan hjälpa mig att lyfta in den i bilen annars blir det lite jobbigt och mycket ont men that's the way it is. Ska samtidigt plocka upp Mia någonstans i Bomhus...hon hamnade på efterfest....i Bomhus!!! =)

3 kommentarer:

  1. Det ska bli riktigt kul att komma till Högbo i år igen. Jag ska dit på lördag oxå;-)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  2. Kul att du har anmält jag kommer och tittar:-) kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Kunde tyvärr inte komma till Högbo och titta. Nu är jag jätte nyfiken hur det gick för fina killen. Inas mage börjar bukta ut riktigt nu och det känns små "knölar" så spännande. Jag hade inte din mailadress o du har inte min carina-69@hotmail.com har jag, skriv gärna om du får tid. Ina går in i vecka 6 nu :)) Kram/ Carina

    SvaraRadera