fredag 23 september 2011



Riktiga mysbilder... Jag tycker att översta bilden är såååå söt...när William ger Helix sin napp!!! Det syns klart vem som är Williams favorit bland hundarna....Helix!

Idag blir en tuff dag...min mormors begravning! Hon har alltid funnits där för oss...en helt makalös kvinna som alltid satte alla andra före sig själv..."Jag klarar mig" brukade hon säga...en otroligt stark och fin människa med en jäkla humor...en riktig krutmormor!!! Hon lämnar ett stort tomrum efter sig...=( Men hon har det bättre nu...men just nu är det en ganska klen tröst!!! Ibland önskar jag att jag var en björn och kumde gå i ide för att vakna upp till våren...

Nu är det dags att rycka upp sig och ta ut hundarna på en långpromenad innan jag måste ge mig iväg...tänk om man ändå kunde skruva fram klockan så allt var över...men sådan tur har man inte...det är bara att bita ihop o ta sig igenom det....

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig vännen och skickar massor av styrke kramar,så jobbigt när fina själar tas bort ifrån oss!

    SvaraRadera