onsdag 14 september 2011

Princess of Twilight - "Mira"



Vilka underbara bilder jag fått från Stockholm på Princess of Twilight eller Mira som hon heter nu. I helgen var de ute vid havet och i skogen med lilla Mira som nu är 3,5 månader och väger 1245 gram...det lilla gotrollet lyckas charma alla hon möter...och så är hon duktig på att komma och sitta....sen har hon ju självklart kommit på hur man gör för att skälla... 
Tack Victoria som skickade dessa super  mysiga bilder till mig...det är alltid kul att få bilder på de små liven...speciellt när de bor en liten bit bort som Stockholm... 

Mira ser ut att bli riktigt snygg, nästan så jag ångrar mig lite nu att jag sålde henne =)...det var ju henne jag hade tänkt haft kvar om jag skulle ha sparat en av valparna...men det viktigaste av allt är att hon hamnat i en bra familj...de har de gjort alla tre...Mira i Stockholm och de andra två här i Gävle...Moa bor i Sätra och Doris bor på Brynäs i närheten av Fredrik och Oktan...

2 kommentarer: