söndag 13 maj 2012

Mira









Igår var det inofficiell utställning i Boulogern och Mira, NeoChi's Princess of Twilight, var med och det gick jättebra. Det var jättekul att träffa familjen som köpt henne igen och självklart var det underbart att träffa "min valp" och se hur hon hade utvecklats. Hon var otroligt fin och bara för underbart härlig...det är synd att man inte kan behålla alla valpar... =)

Men som sagt det gick jättebra för lilltjejen som inte är så liten längre, nästan ett år nu. Hon gjorde en jättebra insats på sin första utställning...först plockade hon hem BiR-valp och gick vidare och blev BiG 4, jag vet inte vem som var stoltast jag eller familjen som äger henne...säkert jag...jag var stolt som en tupp!!! Ett stort GRATTIS till Mira och hennes familj och tack för att jag fick vara med, helt underbart.

Hennes kritik:
"11 mån tikvalp av utmärkt kvalité. Fin päls o färg. Bra skalle o öron. Fint utryck. Trevliga rörelser från sidan, något valpiga bakifrån. Tillräckliga parallella rörelser framifrån."

Slutligen ett stort GRATTIS till Carin och hennes snygga lilla kille som blev BiR och BiG.

1 kommentar:

  1. Tackar!
    Inte nog med det så slutade han sin debut som BIS-2!!
    Riktigt skoj när ens valpar går bra på utställning, hon är söt "din" lilla tjej!

    SvaraRadera