söndag 6 maj 2012

Hundkläder!!!







Jag är verkligen en usel bloggare för tillfället, men det har sina orsaker. Armen vill inte läka...jag opererades den 22 februari och såret har inte läkt ännu... Nu är den röd, kokhet och väldigt svullen samt att det känns som den ska spricka...nästan så att jag önskar det...då skulle förhoppningsvis värken släppa lite oxå... Nu är det på gränsen till att jag klättrar på väggarna... Tillbaka till ortopeden i morgon igen...suck!!! Nog om det.

Nikta verkar inte vilja börja löpa...som om hon vet att jag ivrigt går och väntar på att hon ska göra det... 

Jag har inte gjort mycket de här dagarna, bortsett från att jag legat med feber och fruktansvärd värk. Men jag har sytt några huvtröjor till hundarna i collegematerial. Muddar i ärmslut och midjan samt att det är en tuff liten ficka på ryggen.  

Är det någon som är intresserad av en huvtröja till sin hund så syr jag upp i önskad färg och storlek. Jag syr även upp andra saker till hundarna som skvättskydd, vintertäcken, regntäcken och tikskydd. Är du intresserad så hör av dig till mig. Jag stickar även tröjor till hundarna om intresse finns...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar