söndag 13 januari 2013

Äntligen hemma igen!

Snacka om att jag har otur... Strax före jul upptäckte jag att mitt kök var total invaderat av mögel!!! Så den 20 december flyttade jag och hundarna ifrån lägenheten till Peter. När jag pratatde med anticimex och Gavlegårdarna sa de att de var tvungna att riva ut delar av köket för att byta ut det...så jag fick nya underskåp och diskbänk. I fredags blev det mesta klart, fattas bara 2 små skåp och en bänkskiva annars är allt på plats och det skulle komma på onsdag eller torsdag nästa vecka. Såååååå skönt att kunna flytta hem igen...äntligen!!!Så nu är det bara att börja köpa allt jag behöver till köket, blev ju tvungen att slänga allting jag hade...skönt med nytt men dyrt!!!


Så här trevlig såg min skärbräda ut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar