tisdag 15 januari 2013

Neo 8 år!!!

I dag fyller världens bästa hund, Sanderette's Mini Man "Neo", 8 år.
Tänk att mitt lilla goshjärta har varit med mig i 8 underbara år...och
han ska vara med mig i många, många år till......
Jag kommer ihåg dagen jag åkte upp till Näsviken, utanför Hudiksvall och hämtade min lilla vita ullboll. I bilen hem gnällde han lite gran men det gick över. När vi kom hem så la jag mig i soffan o gosade med lillhjärtat som somnade på mitt bröst. Jag kommer ihåg att jag låg fruktansvärt obekvämt men vägrade röra mig för då skulle jag säkert väcka honom och det ville jag inte, han sov ju så mysigt...sen den dagen har vi varit oskiljaktiga...och det ska vi fortsätta vara.
STORT GRATTIS NEO...=)


Här är Neo mannen 3,5 månader gammal.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar