måndag 14 januari 2013

Kaaaaallt!!!

Jag har blivit en riktig "väder kärring" =) Ju kallare det är ute desto ondare gör armen...den blir bara sämre och sämre för varje dag som går. Och dagar som denna när det är så kallt så gör allt extremt ont.  Det är jobbigt när alla vardags saker gör så ont att man grinar...saker som man normalt inte tänker på blir helt plötsligt så påtagligt. Så jag hoppas verkligen att det blir operation, där de byter ut leden och jag blir värkfri, vilket låter förbannat underbart...så håll tummarna att läkaren här i Gävle inte har förstört mina chanser till ett liv igen...jag hoppas verkligen inte det...det tar rejält på krafterna att bara vänta och inte veta något... Oj vilket dravel det blev här...nog om det.

Hundarna vill inte gärna gå några längre promenader i den här kylan precis...så det har blivit en lugn och slapp dag där jag sakta har börjat plocka in i skåpen i köket. Nu blir det snart ett varmt bad innan det är dags att lägga sig...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar