onsdag 15 januari 2014

Neo 9 år

STORT GRATTIS Neo som fyller 9 år idag. Har plockat ihop lite bilder från lillkillen var 3,5 månad o fram till idag...det finns några att välja ibland... Jag satt o funderade varför jag inte har så mycket kort på honom som valp...jag som inte gör annat än fotar mina hundar...tills jag kom på att jag hade ju ingen digital kamera på den tiden...o kameran i mobilerna var inte mycket att ha...men några hade jag iaf. 

Han är världens absolut goaste o snyggaste chihuahua, utan konkurrens!!! Det har ingen hört förr, eller hur? Ha ha...jag kan ev vara LITE partisk i den här bedömningen!!! Eftersom han fyller år idag så får han gobitar i form av köttbullar, korv, kalkon o annat gott jag hittar åt honom...de andra 3 får oxå men inte lika mycket som kungen Neo!!! När de fyller år får de mer än de andra 3 så det blir rättvist i slutändan...

STORT GRATTIS NEO, VÄRLDENS BÄSTA CHIHUAHUA!!! 


Bara 3,5 månad o ser ut som en liten isbjörn.
På stranden för första gången o busar 6 juni 2006.
Neo ÄLSKAR glass, 4 juli 2008 i Göteborg.
 I juni 2010, 5,5 år gammal. 
Juli 2011
Neo försöker tappert gömma favoritleksaken från de andra hundarna...sommaren 2012.


Neo tycker mest det är jobbigt att blogga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar