torsdag 16 januari 2014

Snö, snö o mera snö...SUCK!

Snöar idag igen!!! Nu vill man ju inte ha någon snö, det får gärna snöa o vara vitt ute under jul o nyår men sen ska snön bort o lämna plats till våren med sol o värme. 

Tur att mina hundar är lika känsliga mot kyla som sin matte, de får kramp o jag får en brutal värk. Pratade med läkaren i tisdags igen, armen har ju tyvärr inte blivit bra efter operationen...det ser väl inget vidare ut tycker han o jag kan lova att det inte känns något vidare heller. Tydligen en nerv som ligger i kläm vid armbågen...nu ska jag vila från all belastning, inte ens rörelse träna armen tills vi ska träffas nästa gång i början på februari. Hoppas att den blir lite bättre innan dess annars verkar det inte finnas något annat att göra än att operera armen o det är verkligen sista utvägen eftersom den har opererats SÅÅÅÅ många gånger...den är uppe i ca 53 operationer nu!!! Men så här vill jag inte ha det i resten av mitt liv heller...så det han föreslår det gör jag!!! Jag brukar sällan vara särskilt medgörlig som patient men den här läkaren litar jag 100% på, det har jag aldrig gjort på någon tidigare...

Nu måste jag göra lite nytta, ska börja med att leverera 3 st skvättskydd till en kund...sen hem o sy några till som oxå är beställda. 







2 kommentarer:

  1. Hej bruden läget. Hoppas allt bra, o så får vi se om du får denna kommentar kram i mängd. Puss på vavvorna

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera