söndag 19 februari 2012

Full fart idag!

Eric visar upp sin jätteboll

Både Neo och Helix ville sitta i Erics knä. 

Eric och Helix gosar

Mys...

Eric i ballonghavet

En riktig liten linslus...

Sean när han fick sina priser, en riktig liten cooling!


Igår fyllde min systerson, Eric, 7 år så jag och hundarna åkte självklart dit för att gratulera honom. Jag måste alltid ha hundarna med när jag åker dit annars faller man snabbt i popularitet...=) När vi var framme så hann vi knappt ringa på dörren innan Eric öppnade och säger Moster Laila med ett jätteleende...då smälter man direkt! Storebror Gustav stod strax bakom sin bror och såg lika glad ut han...det får en verkligen att må så bra. Jag hann få en kram från de båda innan de övergav mig för hundarnas skull... Då passade jag på att ta lite kaffe och en negerboll, som killarna själv hade bakat...vilket inte var så svårt att lista ut när man såg variationen i storlek på dem...den största fick jag inte ta för den var Erics. Efter fikat var jag ju tvungen att titta på alla ballonger de hade blåst upp, de fyllde nästan hela golvet i Erics rum...

Sen åkte jag hem för att lämna hundarna innan mamma, pappa och syrran hämtade mig för nästa projekt...Filippinska föreningen hade ett jippo i Sjömanskyrkan för barnen, där barnen hade uppvisning. Min gudson Sean och hans storasyster Shanie var med...de var ju helt klart bäst, snyggast och coolast (jag är inte ett dugg partisk). Sean hade en helt egen liten show, när det var hans tur drog han men när tjejen efter honom kom in på scenen så då skulle han vara med... Tur för domarna att det gick bra för honom till slut...han vann både pokal, krona, jättepåse godis m.m. Sen var det dags att åka hem...

Hemma igen...ut på promenad med mina fryslortar till hundar, blev inte allt för långt då de började frysa...tog ca 20 min sen ville de hem. Sen tog jag med mig Helix och gick över till grannen ett tag och snackade lite strunt...sen var det dags att gå hem för William ville inte direkt lägga sig så länge Helix var kvar...  

Känns idag att det var mycket igår...armen värker så jag tror jag blir tokig...inte nog med det så är jag helt slut eftersom jag inte lyckats sova en blund i natt...Tänk om man ändå kunde få vara värkfri en dag...en ynklig liten dag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar