fredag 3 februari 2012

Inga Brister

Fy satan vad kallt det är ute, varken jag eller hundarna vill vara ute...det är nu jag önskar att jag var en björn och kunde gå i ide för att sedan vakna upp i vår. Kliva ur idet och komma ut i vårsolen, all snö har smällt och det börjar bli grönt ute, fåglarna kvittrar och framförallt det är varmare ute!!!!

Häromdagen fick jag besiktningsrapporten från Länstyrelsen efter deras inspektion i november...INGA BRISTER, fast det visste jag redan men det är lite skönt att ha det på papper oxå. Det var ju min psykiskt sjuka granne som ringt och hon hade sagt att hundarna rastas inte utomhus??? Hmmmm...hur rastar man hundarna om man inte gör det utomhus??? Det är ungefär som när man tittar på hundprogrammet med Cesar Milan, hans första fråga är ofta "Går ni ut med hunden?" Amerikanare har en egen syn på det där med hundhållning än vi svenskar...

Idag har jag fått andra blockaden...jäklar vad det tog emot i morse innan jag åkte...jag tänkte ut den ena ursäkten efter den andra för att slippa åka...och det var inte långt ifrån att jag ringde återbud men jag tog mig i kragen och åkte dit...samma tortyr den här gången men nu är det gjort...nu är det bara att hoppas på att det ger resultat. Läkaren sa att det kunde ta 3-4 gånger innan man känner något resultat så det finns hopp även om det inte blir något resultat den här gången heller...det är bara att hålla ut ett tag till. Men nu dröjer det ett tag innan nästa blockad sker eftersom jag opereras nästa vecka. 



1 kommentar: