torsdag 16 februari 2012

Psykopaten!!!




Jaha, då har min psykiskt sjuka granne varit framme igen...hon gör allt för att jävlas och göra livet surt för mig. Det verkar som att hon inte gör annat än sitter hemma och tänker ut hur hon ska kunna ställa till det för mig...hon har bland annat gjort en anmälan till djurskydd som jag berättat om. Hon sprider även en massa elaka rykten om mig berättade två 12-åriga tjejer på gården som tycker om att komma hit och hälsa på hundarna. Hon har även varit in på min gård och tagit och förstört saker samt vält omkull mitt staket, som då bestod av en massa kompostgaller...tack vare att mina grannar varnade mig så hann jag resa upp det innan någon hund hann smita. Och nu har hon för andra gången ringt till Gavlegårdarna och klagat på mina hundar...jag fick papper från gavlegårdarna idag där de står att de fått in klagomål från mina grannar att hundarna skäller på dagar, sena kvällar och nätter... Så idag har jag varit runt och frågat mina grannar om de har blivit störda av mina hundar...alla ser lika förvånade ut och säger NEJ, absolut inte. Jag har försökt fått tag på Gavlegårdarna idag men misslyckades, lämnade ett meddelande och bad henne ringa upp men jag kommer att prova igen i morgon direkt när de börjar. Jag fattar inte var hon får allt ifrån och hur hon orkar, hon måste tycka att jag är en mycket intressant person eftersom hon lägger ner så mycket tid på mitt liv istället för att sköta sitt eget!!! =)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar