måndag 30 april 2012

Soligt och varmt!

Puma, Nikita och Helix njuter av solen samtidigt som de pejlar in omgivningen.

Puma gillar att sitta och sola samtidigt som hon studerar alla som går förbi utanför våra grindar...

Nikita har lagt sig för att sola...i jordhögen av alla ställen...men där värkade hon stortrivas...

Neo älskar att ligga och sola...

Helix riktigt njuter av att sitta i solen...


Oj vad nätterna kryper fram när man inte kan somna...varenda minut känns som en timme...och varje timme som ett dygn osv... Det har varit en lång och tung vecka...jag har haft hög feber sen i måndags eftermiddag och den håller fortfarande i sig...fast inte lika hög. Jag har pendlat mellan 39,9 grader - 40,7 grader. Idag är det måndag igen och dags ett av mina vanliga, tätt äterkommande besök hos ortopeden, för sårkontroll...bara hoppas att de inte behöver operera igen bara...   

Igår var vi ute i det vackra vädret och höll på att fixa på gården. Jag fick slita som ett djur, hämta stenar, skotta jord och slita bort oönskade växter. Hundarna njöt som bara den i solen...de gillar även att springa längs staketet och skälla på förbigående människor men framförallt hundar...

Ännu har jag inte sett något tecken på att Puma ska börja löpa, inte Nikita heller...fattar hon inte att jag l ängtar nå otroligt efter valpar nu...Det är bra tid att få valpar nu till sommaren. Vi får väl se om det blir några valpar överhuvudtaget...Sussi har ju 3 valpar som är runt 2 veckor så blir begäret efter valpar förstort så får jag väl åka ut och våldgästa henne och hundarna...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar