fredag 27 juli 2012

Chihuahuor ÄLSKAR solen!!!

Chihuahuor älskar verkligen att ligga i solen och njuta...det verkar bli en underbart solig och varm dag i dag...både jag och hundarna är nöjda med det. Tänk att det kan vara sååå mycket roligare att fota med en system kamera...jag är fortfarande proffs på att fota hundarnas rumpor istället för deras framsida...ha ha ha. Helt otroligt att jag alltid lyckas ta när de vänder sig bort...men tar jag tillräckligt många kort så brukar alltid något enstaka kort bli bra... Jag har redan varit ut och fotat nu på morgonen, man får passa på när vädret är så niiiice!

Något jag absolut MÅSTE göra idag är att klippa gräset så jag inte tappar bort någon hund i min gräsdjungeln. Sen ska jag hjälpa en kompis att köra ett flyttlass...man brukar vara populär vid flytt eftersom jag har dragkrok på bilen...men det blir inget bärande för min del...fast jag brukar ha såååå svårt att stå sysslolös på sidan...så känner jag mig själv rätt så kommer jag att hjälpa till även med att bära...sen kommer jag att ligga och grina med en fruktansvärd värk och svära över min egen dumhet...de som säger att man lär sig av sina misstag har definitivt inte träffat mig...




1 kommentar:

  1. Ja, nu är hon sprickfärdig!
    Det blir mer o mer nervöst för var dag som går. Jag börjar jobba på måndag natt, det kommer väl då.

    SvaraRadera