lördag 14 juli 2012

En riktigt slö dag...





Igår kväll åkte jag och hundarna ut till syrran och barnen i Bomhus. Spelade fotboll med grabbarna, det var jobbigt men jätteroligt... Jag och Eric tog hundarna på en promenad, började med att hälsa på min farbror och faster, Gunnar och Eva, som bara bor några hus i från min syster...efter det fortsatte vi vår promenad, roligt för hundarna att gå på nya ställen...

Innan vi åkte hem så skjutsade vi hem mina föräldrar som hade varit hos Gunnar och Eva. Mina föräldrar, syrran och barnen kom hem idag från Finland. De åkte i måndags för att hälsa på våra släktingar...Mamma och pappa hade köpt en liter Jägermeister med 6 stycken, väldigt snygga, frostade shotglas  som hörde till och en gigantisk toblerone...rena julafton =)

Idag har vi inte gjort så mycket, mest slappat och tagit det lugnt samt lekt med kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar