måndag 2 juli 2012

Sååå skönt med lite sol!!!






 

Riktigt skönt ute idag, inte för varmt för hundarna...även om de älskar att sitta i solen och bara njuta. Jag är nöjd att solen skiner och att det inte regnar. I dag så har vi åter igen tränat Nikita på att gå lös när vi är ute, det gick jättebra...det här är första gången jag haft henne lös när jag varit själv. Jag brukar ha sådan tur att när min grannes barnbarn, Julia, är här vill hon alltid följa med ut med hundarna, då har jag passat på att bland annat träna Nikta på att gå lös...

Efter vi varit ute så tyckte jag att jag var värd en isglass, men det var fler än jag som tyckte de var värda det. Helix och Neo är löjligt förtjusta i just Piggelin, om jag inte stoppade dem skulle jag inte få en bit själv. Puma tycker att det är gott att smaka men mycket mer än så vill hon inte ha och Nikita luktar knappt på den...hon som vanligtvis är den som äter allt...=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar