måndag 17 mars 2014

Min valp!

SNÖ???!!! Dagen kunde absolut inte börja på ett tristare sätt än att upptäcka att marken var täckt av en decimeter snö o att det fortfarande snöade... Snö o kyla gör att värken blir om möjligt ännu jobbigare, som om inte den var jobbig som det var...värken har spridit sig till handleden o i helgen upptäckte jag att jag fått en knöl eller svullnad på sidan av handleden. Jag törs inte längre ta ngt med höger hand för utan förvarning så kan jag bara tappa det som om jag inte var klantig nog ändå??? Eländet verkar aldrig ta slut...SUCK!!! 

Så i helgen blev jag tvungen till att ta det tyngsta beslutet på väldigt länge...jag har ju tingat en bedårande, gudomligt fin liten tik men eftersom jag bara mår sämre o sämre så är det inte något vidare läge att skaffa en liten valp för det krävs mycket jobb o det fixar nog inte jag som det ser ut nu...tyvärr. Jag får inte vara så egoistisk utan måste tänka på valpens bästa...så det var med tungt hjärta jag ringde till Sussi o sa i från mig den lilla gobiten. Jag behöver ju en ny avelstik eftersom Nikita har gått i pension o jag ÄLSKAR Ängla som är mamma till den här underbara lilla tjejen o pappa Kid är ju oxå en helt suverän kille med en personlighet som man bara älskar...men goast av allt är när han ställer sig på bakbenen o vinkar med framtassarna...då smälter hjärtat direkt... Alla som känner mig vet ju att min Neo helt enkelt är kungen av alla chi hanar enligt mig o Kid är helt klart kronprinsen...

Jag hade verkligen sett fram emot att få hämta hem min lilla valp...men tyvärr blir det inte alltid som man vill...men det skulle vara roligt om det någon gång kunde ske något positivt i mitt liv oxå, känns som jag har haft tillräckligt med otur för flera livstider...o allt för att jag snubblade på en tv-antenn sladd...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar