måndag 3 mars 2014

Stockholmare!

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev någonting...men som ni vet så har jag flyttat till Stockholm o det har varit väldigt mycket o för att inte tala om ruskigt jobbigt. Jag får egentligen inte belasta min högra arm alls, men det är svårt att låta bli för man vill ju fixa o dona hela tiden. Vi har så mycket prylar så det verkar aldrig ta slut hur mycket vi än packar upp så finns det hela tiden kvar... Nu har vi i alla fall fått hit alla våra saker, sista lasset tog vi i fredags, då jag även lämnade ifrån mig nycklarna till lägenheten...så nu har jag lämnat Gävle för den här gången...o blivit stockholmare!!!

Hundarna trivs jättebra, Nikita har ÄNTLIGEN slutat att löpa...men nu verkar det som att Puma ska till att börja löpa...SUCK!!!  

Så för alla våran skull så tar jag med mig Puma o Helix o åker in till stan o hälsar på Anneli, Nellie o Nala. Det ska bli så kul att se lilltjejen igen, har inte sett henne sedan hon flyttade 5 december förra året. Roligt att äntligen få träffa Nala oxå... Spännande att se om jag kommer fram över huvud taget, jag hittar ju knappt i Gävle där jag bott nästan hela mitt liv, här är jag glad om jag hittar  hem varje gång jag varit ute på promenad med hundarna... Tack o lov för GPS, utan den skulle jag vara totalt vilse jämnt...:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar