lördag 8 mars 2014

Valpmys hos Sussi!!!

I onsdags packade jag o hundarna in oss i bilen o åkte till Gävle, vill inte vara hemma för då håller jag på för mycket o nu är armen så dålig att jag knappt kan röra den utan att jag börjar grina...jag börjar ångra att jag opererade mig för nu har jag fått nervskador i armen istället o den värken bryter sakta men säkert ner mig, så livet är inte så roligt för tillfället trots att jag o Peter har köpt hus o flyttat ihop o sen har jag ju mina underbara fyrbenta ulltussar som verkligen kan konsten att få en att må bra... 

Vi sov kvar hos mina föräldrar för jag hade bokat in med Sussi att jag skulle hälsa på henne o valparna innan jag åkte tillbaka till Stockholm. Så på torsdag förmiddag tog jag o pappa en långpromenad med mina hundar i skogen innan jag åkte till Sussi o hennes vavvor i Grinduga.

När jag kommer dit möttes jag av ett helt gäng härliga hundar...det var underbart att se att Ängla var tillbaka i lika fina form som innan valpningen. Men härligast av allt var att träffa hennes små, underbart söta o gosiga valpar...jag tog en hel del bilder, närmare bestämt 593 st, så det kommer att bli en del valpbilder framöver i takt med att jag redigerar dem. Lyckades få några bilder som var riktigt bra för att vara mig, jag som oftast brukar få rumpbilder har lyckats få vavvorna framifrån på många av korten den här gången...vilka framsteg. Det var svårt att slita sig från de små underbara gostrollen när jag skulle åka hem. 

Jag åkte i tid från Gävle för att slippa bli fast i trafiken när jag kom till Stockholm, men oturen var framme o det var en olycka norr om Stockholm så polisen spärrade av E4:an så vi blev stående över en timme sedan snigelfart o småvägar...resan som skulle ha tagit 2 timmar tog oss drygt 4,5 timmar istället...riktigt jobbigt...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar