tisdag 31 januari 2012

Oktan








Känner mig så fruktansvärt låg idag...inte mycket kraft kvar i mig nu. Värken blir bara värre och värre och det blir bara svårare och svårare att röra armen. Nedräkningen inför operationen är igång...9 dagar kvar. På fredag är det dags för blockad nummer 2, hoppas att jag känner någon skillnad efter den här gången...Det kunde ta några gånger innan behandlingen gav resultat...  

Senare idag kommer Oktan hit och hälsar på, då blir det livat. Helix och Oktan brukar busa och fightas en hel del...

I morgon har jag lovat hjälpa grannens son att flytta...igen! Vi började flytten i fredags då vi först tömde förrådet på saker och körde det till återvinningen sedan tömde vi lägenheten och körde möblerna till Pia, grannen. Jag ska väl inte skryta med att jag bar allt för mycket, det jag kunde bära med vänsterhanden det bar jag mest för att jag inte bara kan stå och titta på och inte göra någonting...jag var med mest för att de behövde en förare med drag på bilen...jag som älskar att köra med släp...det går bra så länge jag slipper backa... I morgon ska vi köra prylarna till hans nya lägenhet...sen ska det vara klart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar