lördag 7 april 2012

Glad Påsk!


GLAD PÅSK!!!

Hoppas alla har en trevligare påsk än vad jag har, värker som satan efter operationen i torsdags. Bra start på påsken...den har inte direkt blivit så mycket bättre eftersom jag fått feber och värken är jobbig som bara satan. Som om inte det var nog så är jag helgipsad från handled till armhålan, stort och klumpigt...SUCK! Nog om det nu!

Igår var det kloklippning som vanligt på fredagar vilken inte var det lättaste när man är helgipsad...skulle ha tänkt på det och gjort det på torsdag förmiddag innan jag opererades men det är lätt att vara efterklok. Men nu är det gjort och det gick bra, det tog lite längre tid och hundarna blev nog lite less på sin otroligt taffliga matte men de höll ut och allt gick bra.
Ska se om jag får lite hjälp och om jag orkar bada hundarna idag, det skulle behövas. 

Ännu visar inte Nikita några tecken på att börja löpa bara för att hennes matte väntar med spänning på att hon ska göra det, men skam den som ger sig...=)

Återigen GLAD PÅSK och en stor kram på er allihopa!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar