onsdag 4 april 2012

Operation igen!

Lilla rävungen Helix, Puma och Nikita poserar fint men Neo ville inte vara med på bild!

Puma och Neo med Nikita i bakgrunden

Hela gänget i min säng. Puma syns knappt mot det svarta täcket...

I morgon, skärtorsdag är det dags för operation igen...har ju gått med infektion sedan operationen för 7 veckor sedan. Såret är fortfarande öppet, 1,5 cm brett och 4 cm långt, så nu måste de rensa upp i det och försöka få ihop det lite. Bara problem...speciellt eftersom operationen blev totalt misslyckad...svårt att hålla humöret uppe och se positivt på situationen i nuläget... Tack och lov för mina fyrfota huliganer, utan dem vet jag inte vad jag gjort...

Väntar fortfarande på att Nikita ska börja löpa, men ännu har hon inte visat några tecken och killarna visar inget större intresse för någon av tikarna. Så det är bara och vänta...och vänta!

Idag ringde Neos uppfödare och ville låna världens snyggaste kille till en tik...Det ska bli jättekul att ses det var väldigt länge sedan sist, men ingen blir gladare än Neo!!! =)

2 kommentarer:

  1. Han är ju så läcker, längtar så jag kan dö.
    :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart snyggaste killen i världen...(inte ett dugg partisk...bara ärlig :=))

      Radera