torsdag 19 april 2012

Hela ligan!








Mitt underbara gäng! Som vanligt kan jag inte ta åt mig äran av korten, som alltid är det Ziba som är den "skyldiga". =)  

Har varit lite si och så med mitt bloggande på sistonde pga att jag har haft det lite jobbigt sista tiden, armen värker konstant...det gör att jag sover jättedåligt om jag sover alls...sämre aptit...som en ond cirkel. Men nu ska jag få remiss till Elisabeth sjukhuset i Uppsala, så än finns det hopp. Allting blir så mycket lättare om man har något att se fram emot och hoppas på. Så håll tummar och tassar!!!

Jag och hundarna har börjat med indivduella promenader så att jag kan passa på att träna lite samtidigt med dem, vilket är omöjligt när hela gänget är med. Det gjorde vi igår igen...vi tränade på att gå fint, stanna och lite annat som vi kommer på under promenadens gång som brukar vara ca 30 minuter. Sen avslutade vi med en promenad alla tillsammans...

Det ser ut att bli en fin dag idag så jag ska ta hundarna med mig och åka ut till pappa och hälsa på och passa på att promenera lite i skogen. Alltid kul med lite variation.  



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar