måndag 23 april 2012

Grått och trist!





Inget roligt väder alls idag...grått och trist som mitt humör!!!

Jaha då var det dags igen att åka till ortopeden för byte på såret. Det som har läkt så fint efter sista operationen...men man får aldrig vara riktigt nöjd. Kändes konstigt efter att jag varit på ortopeden i fredags och fått behandling...i lördags började underarmen svullna upp och det fortsatte den med, totalt har den svullnat 3 cm i omkrets. Värker som satan, röd och kokhet samt svullen...ingen vidare prognos... Får se vad de säger på sjukhuset, ska var där om en timme...huuuuah!

Nikita har inte börjat löpa ännu, Puma brukar alltid vara någon dag före Nikita men inte hon heller visar några som helst tecken på att börja löpa...för killarna är det ju skönt om de inte löper men det blir väldigt svårt att para henne och få valpar om hon inte gör det :) Det är bara för att jag är så nyfiken att se hur kombinationen Nikita och Filo blir...jättespännande. Jag tror att Annette (Filos ägare) vänter lika ivrigt som jag på att det  ska hända något...det är bara att hålla ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar