torsdag 19 december 2013

Bästa julklappen!!!

När telefonen ringde i morse o jag såg att det var veterinären så blev jag helt kall o ville inte svara...men självklart så svarade jag. Han började med att fråga hur Nikita mådde, om hon var svullen runt såren, vilket är vanligt o helt ofarligt...sen kom han till tumören som de plockade bort o skickat på analys...den var GODARTAD!!! Så inga flera operationer för Nikita bara dit i morgon o ta stygnen... Snacka om att få världens bästa julklapp o det innan julafton...

I går sa jag upp min lägenhet...så efter jul o nyår blir det en stor förändring för NeoChi´s kennel... då jag o Peter flyttar ihop i vårt hus!!! Ni läste rätt...vi har köpt hus...i Tungelsta, söder om Stockholm. Så nu ska vi bli stockholmare!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar