onsdag 18 december 2013

Mycket att göra!!!

Här har det varit fullt upp....
Som ni vet så opererades Nikita i måndags förra veckan för ljumskbråck samt att de tog bort en knut i magen på henne som skickades på analys...svaret väntar jag fortfarande på...kunde ta upp till 3 veckor...att vänta o inte veta ngt är bland det värsta som finns!!! Oj vad man kan måla upp många olika skräckscener i huvudet...cancer är det som just nu härjar vilt i huvudet...men måste lugna ner mig tills jag får svaret...förhoppningsvis är det helt ofarligt!!!

Dagen efter Nikitas operation så var det dags för Helix att tampas med veterinären...ingen fara med honom utan han skulle kastreras...så ja har haft två hundar jag fått medicinerat o vakat över så de inte slickar eller kliar så de sliter upp stygnen. Allt verkar ha gått bra...bara hoppas att det fortsätter så.

I söndags så hade Emma-Lena fixat en fotograf, Michael Fredriksson, för julfotografering av de fyrfota medlemmarna i Östers hundgrupp. Korten blev riktigt bra, de jag såg av dem...Jag kommer att lägga ut några av fotona när jag gått igenom dem, inte hunnit det ännu då jag fick dem sent i går kväll...men jag tog några kort medan jag väntade på min tur hos fotografen... 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar