torsdag 26 december 2013

Stora förändringar i framtiden!

Jag börjar med att önska er alla en god fortsättning! 

Det kommer att bli väldigt stora förändringar i framtiden för mig o min lilla kennel...jag o killen har nämligen bestämt oss för att flytta ihop...o det fungerar ju knappast i en liten lägenhet som min. Så vi har en längre tid letat efter ett hus som passar våra önskemål o i november så dök det bara upp så vi slog till o blev husägare. Vi ville gärna ha lite grönområden omkring oss där man kan promenera med hundarna o barnen har större möjligheter att vara ute.   

Fredagen den 31 januari får vi ÄNTLIGEN nyckeln till vårt första gemensamma boende. Vi längtar verkligen tills vi får flytta in...tänk vilken omställning för vavvorna att flytta från den här lilla lägenheten till ett stort hus...hoppas att de inte går vilse bara...ha ha. 

Stora förändringar som sagt...men det är inte klart där...vi flyttar nämligen inte inom stans gränser utan nu ska jag o vavvorna bli Stockholmare, men så lätt blir ni inte av med mig för jag har ju både familj o vänner i Gävle så jag kommer att vara i stan en hel del...sen hoppas jag ju självklart att mina vänner kommer att hälsa på mig i huvudstaden. 

Som sagt en hel del förändringar blir det inom den närmaste framtiden...något att se fram emot!!!


  

1 kommentar: