måndag 2 december 2013

Ett tag sedan!

Som ni märkt var det ett tag sedan sist...fick sms av en granne som undrade hur det var eftersom jag inte bloggat på ett tag...det är alltid trevligt när någon bryr sig...så stort tack för omtanken min kära granne. Min arm är inte särskilt snäll mot mig utan värker som f'n o har tyvärr svullnat upp som bara den så något har hänt...min vanliga tur...men nog med gnäll om mig nu!!!

Bara lilltjejen kvar nu, killarna flyttade för drygt en vecka sedan. Aragon har anpassat sig suveränt i sin nya flock, som om han bott där i evigheter fick jag meddelande om samma kväll...det var ljuv musik i mina öron... Gandalf mår även han väldigt bra hos sin nya ägare, har fått meddelande om att han är otroligt duktig på att göra ifrån sig ute, sker inte många olyckor inne...inte ens 14 veckor gammal. Alla tre var duktiga redan innan de flyttade måste jag säga, tjejen gör inte heller mycket inne längre...länge sedan jag behövde torka golvet nu...skönt!!! 

På fredag flyttar lilltjejen som Anneli, nya ägaren, påpekar dagligen...skönt när de längtar så efter sin nya medlem...och hon får oxå en liten kompis för som jag berättat tidigare så har de redan en liten tik på 1 år dit hon flyttar. Hon älskar att krypa in o gömma sig i filtar, överkast eller vad hon än hittar att krypa in i, precis som de flesta chi gör...:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar