torsdag 5 januari 2012

Blockaden!!!!

Idag har jag fått min första blockad i armen, vilken jag längtat länge efter att få göra...eller inte att göra den men resultatet vill jag gärna ha...om det blir något resultat...blir inte alltid det efter första gången fick jag höra idag... Men fy f'n #*€¥$ (CENSUR) det gjorde ju så jäkla ont så jag var beredd att döda läkaren...men rutinerad som han är så satt han på tryggt avstånd...då återstod det bara att gnaga av sig armen...eller stå ut till misshandeln var över...vilket den är nu o ingen är lyckligare än jag...nu håller de på att kolla så inte jag får ett blodtrycksfall...men snart får jag smita...men tyvärr så måste jag göra in den här pinan igen både INNAN och EFTER operationen... Jag hör mig själv säga, "självklart"...mellan alla svordomar...VA? Har jag blivit helt galen? Utsätta mig för det här igen? Och igen? "SUCK" självklart kommer jag att göra det...och innan dess kanske jag redan märkt lite resultat...

ÄNTLIGEN hemma, kunde knappt gå därifrån...jag hade spännt mig så jäkligt under hela tiden...stapplande skyndade jag mig ut och hem!!!! =)

Idag är det dags för hundvård....dvs klippa klorna, pälsvård och eventuellt ett bad för den som behöver...av hundarna alltså, matte har redan badat!!! =)





1 kommentar:

  1. Hoppas Hoppas nu vännen att detta funkar och att du blir bättre i den förbannade armen!...
    Ååå snuttisarna ny badade <3

    SvaraRadera