lördag 7 januari 2012

Måste vara sjuk!!!

Sussi kommer inte att tro sina ögon när hon ser att jag bloggat i dag igen!!! Jag har bloggat flera dagar i rad nu...det du Sussi...snart är jag i kapp dig =) om inte så jag jobbar på det iaf.

I morse vid halv sex så stod jag inte ut längre...värker så man kan bli vansinnig, då tog jag dampkillen, Helix, och gick ut på en promenad. Ungefär samma förhållanden som igår men idag traskade hur glatt som helst...jag gick ungefär samma sträcka som vi gjorde igår...när man fick gå själv med matte så ville han inte bli upplockad...stora killen!

Men nästa gång vi ska gå på promenad ska jag ta med mig vagnen så slipper jag bära på mina fryslortar. Vagnen är ett av de bättre köp jag gjort för det är så behändigt att slänga hundarna i den så slipper man bära...speciellt när man har en skadad arm...då är det nästan ett måste...

1 kommentar: