onsdag 4 januari 2012

Suverän start på året!!!

Nu verkar det ändå som att jag börjar få lite flyt...kanske till och med ska kalla det tur!!!

Året började hur bra som helst...ÄNTLIGEN har jag fått mitt examensbevis!!! Jag vet inte om jag skickade papperen fel förra gången eller om de försvann i mängden på universitetet eller på väg dit...vem bryr sig för nu är det här!!! =) HUUUUUUURRA!!!

Examensbeviset var bara en bra början på det hela....
Idag har jag varit till ortopedtekniska avdelningen på sjukhuset, de gjorde en avgjutning på min arm och utifrån de ska de göra ett skydd för armen. Ska tillbaka dit den 25 januari och prova vad de kommit fram till och se hur det känns...

Och i morgon torsdag har jag äntligen fått tid för blockaden, kl 8.00, ska jag vara på smärtenheten... Tjohoooo!!!! Skulle vara suveränt skönt om det verkligen fungerar, men det märker jag först efter ett par dagar, det var de snabba att informera mig om...så vi håller både tummar och tassar att det ska fungera...men det är inte allt....

...den 9 februari har jag fått tid för operationen...en dryg månad kvar till dess bara...eller bara och bara men det är lättare när man vet när...som sagt det här året har börjat väldigt bra...=)





1 kommentar:

  1. Åååå Grattis gumman! det har du glömt att berätta! Lite lycka och flyt behöver även du.. hihi
    Kram

    SvaraRadera