måndag 30 januari 2012

Myshelg i Årsunda

Super tack Ziba för en supertrevlig helg...
I lördags åkte jag och chihuahuorna ut till Ziba för en myshelg...och det blev det... God mat, godis, kaffe, vin...och framförallt trevligt sällskap. På söndagen var det soligt men lite kyligt...ska man tro mina hundar var det minus 20 grader minst. Ziba hade kameran med sig och som vanligt blev det många superhärliga vinterkort på både hundar och natur. Här är några av alla härliga bilder som Ziba tog....



 Såg så roligt ut när lilla Helix skulle springa ikapp med den något större Tina... 







 Oj vad Puma fjäskade för Firenzo...

 

2 kommentarer:

  1. Tack igen vännen, snart är det min tur att leta mig in till stan och komma och bo sätta mig hos dig! Hihi
    Det är så himla roligt att alla hundarna verkligen trivs med varandra och blir en och samma flock på en gång!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Det ser vi fram emot både jag och hundarna.
      Kram

      Radera