måndag 14 oktober 2013

Anneli på besök

I dag fick vi besök av Arwens nya matte, Anneli. Hon pluggar här i Gävle så hon vill självklart passa på att träffa sitt nytillskott. Återigen så samlades valparna och även Puma i hennes knä. Jag vet inte vad hon gör med hundarna, men trivs hos henne det gör dem... 

Nu har jag blivit tvungen att ta bort gardinerna för de klättrade och hängde i dem, helt vilda. Stängt av så de inte kan ta sig in under soffan och fastnar. Jag har ju en trapp vid sängen till hundarna, den har de lärt sig att klättra upp för nu så den måste jag oxå ta bort...de stora hundarna kan ju faktiskt hoppa. Det är så roligt att se när de busar med varandra, ibland är även lekledaren Puma och busungen Helix med och busar. Sen mitt i leken så kan de lägga sig ner och somna...gobitarna.

I dag var jag även till posten och hämtade ut valparnas stamtavlor, alltid lika roligt men kostsamt.  










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar