måndag 28 oktober 2013

Regnigt och grått ute!

Frågan är om det verkligen var värt att bada igår, för jäklar vilken värk jag har haft sedan dess, har inte lyckats sova en blund på hela natten...blir tokig på den här värken snart. Måste nog ringa läkaren i Uppsala under morgondagen tror jag...

I morgon har vi ett ganska fullt schema...först är det rättegång, den som jag vittnade i, sista dagen i morgon....undrar om man någonsin får veta VARFÖR han gjorde det? Hur kan det bli så fruktansvärt galet att man hugger en annan människa med kniv, gång på gång utan anledning??? 

På eftermiddagen ska valparna veterinärbesiktas, chippas och vaccineras. Får se hur det går?! Nu ska man tydligen själv skriva ut hundens besiktningspapper och köpekontraktet från SKK´s hemsida. När jag skulle göra det i veckan upptäckte jag till min stora besvikelse att färgen var slut i skrivaren...lättare sagt än gjort att skriva ut då...jag hade inte ens hunnit börjat gnälla över det förrän jag fick en ny skrivare av Peter...LITE tur har jag allt i bland :)  

Idag har vi inte varit ute så mycket på grund av vädret, de stora hundarna tycker inte om regn och rusk medan valparna inte bryr sig ett dugg...de ÄLSKAR att vara ute... Men passat på att klippa klor, pälsvård, gjort rent öron och torkat lite runt ögonen på de som behövde det. 











1 kommentar:

  1. So fina bilder.
    Vi saknar dig.
    Peter och killarna <3

    SvaraRadera