söndag 6 oktober 2013

Söndagsträning på öster






Idag har jag varit på hundträff med Neo, Puma och Helix på Öster som vi alltid är söndagar och onsdagar. Vi börjar som vanligt med att de får leka av sig lite i hundgården, sedan går vi på en promenad och på söndagar avslutar vi med träning. Idag var det förbudsträning på schemat...la ut korvbitar i skålar och så fick hundarna gå slalom mellan skålarna...det klarade mina hundar galant...i och för sig så har vi tränat det förr så det var inget nytt för dem. Men jag anser att all träning är bra träning. Bara att träffa andra hundar är bra träning i sig. 

Men jag glömde att ta med kameran till träningen så det fick bli lite valpbilder istället. Nu har jag varit till grannen och fått söndagsstek, snacka om tur...det var inte igår jag åt det...så nu är jag ruskigt mätt, orkar knappt röra mig...tur att hundarna är lika trötta efter dagens träning. Nu blir det mys i soffan med vavvorna en stund.
vi inte tagit så mycket kort 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar