torsdag 14 november 2013

Aragon är såld!

Nu är även NeoChi´s Prince Aragon såld, han flyttar till en familj utanför Sundsvall som redan har 3 st chi. Nu är det bara NeoChi´s Gandalf den Vite kvar, men det är flera stycken som hört av sig och visat intresse samt en kvinna som kommer och tittar på honom idag. Vi får se hur det går under dagen. Än är alla valpar kvar hos mig men dagen när de flyttar närmar sig nu, det är det värsta jag vet...usel som uppfödare på det sättet...jag vill ju behålla ALLA valparna...De som känner mig vet hur jag höll på att vela innan Aragon sattes ut till försäljning, inte så genomtänkt att behålla en till hane när jag redan har två men saknar en avelstik då det här var Nikitas sista kull. Hon går nu i pension och ska bara ha det bra, hon har fött fram 5 fina kullar och varit så duktig. Men så är hon oxå en enastående hund, så valparna har att brås på. 







1 kommentar: