söndag 17 november 2013

Gandalf flyttar oxå till Sundsvall

Efter noga övervägande o ett jäkla velande hit o dit så bestämde jag mig till slut för att Gandalf, precis som Aragon, flyttar till Sundsvall. Så i morgon måste jag ringa veterinären för en ombesiktning på de två valparna som nu ska flytta. 

I dag var det, som vanligt på söndagar, promenad med Östers hundgrupp. Jag tog bara med Neo o Helix idag för att kunna koncentrera mig lite mer på dem. Det var betydligt mycket kallare ute än de 6 grader som termometern visade, nästa gång blir det varmare kläder. Promenaden blev inte allt för lång då alla tyckte det var kallt o ruggigt ute. Det var riktigt skönt att komma in i lokalen o fika efteråt medan hundarna fick springa omkring som de ville.

Valparna ÄLSKAR att vara ute, de brukar jaga varandra runt på gården eller något ännu roligare, att jaga löv som flyger i luften. Det finns hur många löv som helst ute men de SKA absolut ha samma löv....












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar