torsdag 21 november 2013

Valparna 12 veckor!!!

Idag blir valparna 12 veckor...o i morgon flyttar mina små killar till sina nya familjer, båda två i Sundsvall. Jag har varit till veterinären med Aragon o Gandalf o besiktat om dem, U.A. Det var nästan så jag hoppades på ngn anmärkning så kanske en av valpköparna hade dragit sig ur o jag hade fått behålla en av valparna iaf...men inte då...så det är bara att möta morgondagen o lämna över de små till sina nya ägare...sen kommer jag garanterat att sakna dem o gråta floder över att de flyttat!!! Som vanligt alltså!!! Tack o lov så känns det som att båda killarna hamnar i väldigt bra familjer o det är inte så långt till Sundsvall. Jag får helt enkelt boka in en resa till Sundsvall o hälsa på Anna o hennes familj, det var länge sedan nu, o då passa på att hälsa på valparna i deras nya hem. Då ska jag även passa på att träffa Laura som köpte Neo o Myras valp, Conrad eller Tishka som han nu heter. Det kan bli en helg att se fram emot...

Nu måste jag fixa i ordning alla papper, stamtavlor o ett litet startkit som valparna får med sig i morgon när de flyttar. Efter det ska jag passa på att mysa riktigt mycket med killarna...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar