fredag 1 november 2013

Veterinärbesiktning och designparty!

I tisdags eftermiddag åkte vi till veterinären för att besikta, chippa och vaccinera valparna...alla tre utan anmärkning! Jag tycker det är lika jobbigt varje gång en valp skriker när de ska chippas, det låter så hjärtskärande...idag var inget undantag...alla tre tjöt så jag trodde mitt hjärta skulle brista...

Tiken är som jag skrivit tidigare såld till ett par i Stockholm, men hon stannar några veckor till hos oss. Hon flyttar inte förrän i början av december, nackdelen är ju att jag hinner fästa mig ännu mer vid henne än jag redan gjort.

I kväll har jag och Siw varit på designparty hos Susanne i Bomhus. Handgjorda halsband, selar och koppel som kunde kombineras i alla möjliga färger och mönster men de kunde inte göras hur små som helst upptäckte vi till allas förvåning. Vi som hade chihuahuor blev helt enkelt utan, men det spelade inte så stor roll då vi hade en jätte trevlig kväll. Så stort tack till Susanne för att jag fick komma och tack Siw som tog med mig dit och även tack till er andra som var med. 
GOD NATT zzzZZZzzzZZZzzzZZZzzZZZzZZ

     






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar